Oficjalna Strona Miasta i Gminy
Baranów Sandomierski
Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski ds. gospodarki odpadami
I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
1) jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2) ma pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
5) posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym.
2. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane wykształcenie o kierunku: ochrona środowiska, ekonomia lub pokrewne;
2) dyspozycyjność, komunikatywność, rzetelność, operatywność i odpowiedzialność;
3) znajomość zagadnień z zakresu ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o ochronie środowiska,
- o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- o odpadach,
- ordynacja podatkowa,
- o podatkach i opłatach lokalnych,
- o ochronie zwierząt
- o ochronie danych osobowych,
- o opłacie skarbowej,
- prawo zamówień publicznych,
- Kodeks postępowania administracyjnego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) pobór, księgowanie i zwrot należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
2) wprowadzanie i weryfikacja danych zawartych w systemie informatycznym do rozliczeń gospodarki odpadami komunalnymi;
3) uzgadnianie należności i wpłat z ewidencją syntetyczną oraz sporządzanie miesięcznych sprawozdań;
4) współpraca ze stanowiskiem do spraw księgowości budżetowej oraz do spraw ochrony środowiska i gospodarki komunalnej w zakresie wykonywanych obowiązków związanych z gospodarką odpadami;
5) przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdań finansowych kwartalnych, z wykonania dochodów z opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
6) prowadzenie postepowań w zakresie ulg wynikających z ustawy ordynacja podatkowa (odroczenia, rozłożenia na raty, umorzenia);
7) prowadzenie postępowań w/s określania wysokości zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz postępowań dotyczących egzekucji zaległych należności poprzez wystawienie upomnień, naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat, wystawianie tytułów wykonawczych;
8) przygotowywanie dokumentów przetargowych, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia na odbiór odpadów;
9) przygotowywanie projektów uchwał oraz kalkulacji kosztów dot. systemu gospodarowania odpadami komunalnymi;
10) sporządzanie wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach sprawozdań dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi nadzór nad wykonywaniem przez Gminę obowiązków osiągniecia wynikających z przepisów prawa poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia, odzysku i ograniczenia składowania odpadów;
11) przeprowadzanie kontroli w terenie prawidłowości segregacji odpadów;
12) koordynowanie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych;
13) realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowanie systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych;
14) realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o ochronie zwierząt, w tym:
15) wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza Miasta i Gminy, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Gminy, Skarbnika i Zastępcę Skarbnika Gminy oraz Kierownika Referatu;
16) prawidłowe, bieżące i terminowe prowadzenie spraw, rejestrów, ewidencji wynikających z ustalonego zakresu czynności;
17) właściwe gromadzenie dokumentów w teczkach rzeczowych zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt oraz przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego.
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
1. Liczba stanowisk : 1.
2. Wymiar etatu: pełny etat - 40 godzin tygodniowo.
3. Forma zatrudnienia: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony.
4. Miejsce wykonywanie pracy: Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski.
5. Praca przy komputerze: powyżej 4 godz. dziennie.
6. Planowany termin zatrudnienia: styczeń 2021 roku.
IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy 6%.
V. Wymagane dokumenty.
1. Życiorys (CV) z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy.
4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5. Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia.
6. Kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
7. Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim.
8. Oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię.
9. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
10. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
11. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.
* w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
VI. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski (w godzinach pracy Urzędu), lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski w zamkniętej kopercie, w terminie do 23 grudnia 2020 roku do godz. 15.30,
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko do spraw gospodarki odpadami w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski”. Decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski. Zgłoszenia, które wpłyną do Urzędu po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane. Urząd Miasta i Gminy nie odsyła dokumentacji, która nie spełnia wymagań ofertowych.
VII. Klauzula informacyjna
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1. Administratorem danych osobowych kandydata jest Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski z siedzibą przy ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Baranów Sandomierski;
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl;
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze;
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych,
w tym przepisów archiwalnych;
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia;
6. Odbiorcami danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora;
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem danych osobowych kandydata nie podlega on decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu,
w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
VIII. Dodatkowe informacje.
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap- sprawdzenie ofert pod kątem kompletności i spełniania wymagań formalnych, niezbędnych dla kandydata na wskazane stanowisko, etap II- rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
Konkurs przeprowadzi komisja powołana odrębnym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Baranów Sandomierski.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu postępowania zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie, telefonicznie, email lub pisemnie na dane kontaktowe podane w dokumentach aplikacyjnych.
Informacje o wynikach konkursu zostaną umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski.
Dodatkowe informacje odnośnie konkursu można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, pok. nr 8, tel. 15 811 85 81 wew. 110.
Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego nastąpi w ciągu 30 dni roboczych po upływie terminu składania ofert.
Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski ma prawo odwołać konkurs bez podania przyczyny.