OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. promocji gminy
w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
3) Nieposzlakowana opinia.
4) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
5) Wykształcenie wyższe w myśl przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, publicrelations, filologia polska, politologia.
6) Znajomość przepisów prawa:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o ochronie danych osobowych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- przepisy z zakresu instrukcji kancelaryjnej i archiwizacji akt.
- prawo prasowe.
7) Znajomość zagadnień z zakresu :
- funkcjonowania administracji publicznej;
- aktualnej sytuacji społeczno-gospodarczej Gminy i regionu.
2. Wymagania dodatkowe:
1). Umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa;
2) Umiejętność przygotowywania projektów graficznych materiałów promocyjnych
i informacyjnych z wykorzystaniem dostępnych programów graficznych;
3) Biegła obsługa pakietu MS Office, internetu, poczty elektronicznej oraz umiejętność obsługi elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów;
4) Umiejętność robienia zdjęć fotograficznych;
5) Prawo jazdy kat. B;
6) Mile widziana znajomość języka obcego;
7) Predyspozycje osobowe: wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność, kreatywność, dokładność, sumienność, samodzielność, umiejętność dobrej organizacji czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Dbałość o pozytywny wizerunek Gminy i Samorządu Gminy.
2. Prowadzenie strony internetowej Gminy oraz samorządowych profili społecznościowych.
3. Koordynacja, prowadzenie działań informacyjnych oraz utrzymywanie kontaktów z mediami celem zamieszczenia publikacji i informacji z życia Gminy.
4. Wykonywanie dokumentacji fotograficznej i zbieranie materiałów dotyczących życia Gminy.
5. Zapewnienie właściwej komunikacji i przekazu informacji na linii Samorząd Gminy – mieszkańcy Gminy.
6. Udzielanie odpowiedzi na pytania i publikacje medialne oraz dbanie o dobry wizerunek Miasta i Gminy.
7. Monitoring mediów oraz analiza zawartych w nich informacji dotyczących Miasta i Gminy Baranów Sandomierski oraz przekazywanie ich do wiedzy kierownictwu Urzędu.
8. Organizowanie spotkań Burmistrza Miasta i Gminy z mieszkańcami, mediami, organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami.
9. Współpraca z organizacjami pozarządowymi .
10. Inicjowanie i koordynacja prac w zakresie publikacji wydawanych przez Urząd.
11. Przygotowywanie materiałów promocyjnych, tj. banerów, ulotek, broszur, kalendarzy, tekstów reklam, artykułów sponsorowanych itp., (opracowanie koncepcji, redakcja, wybór i opracowanie zdjęć, współpraca z grafikiem, drukarnią).
12. Organizacja, współdziałanie oraz udział w imprezach artystycznych, rozrywkowych, sportowych, konkursach, wystawach, spotkaniach, konferencjach.
13. Przeprowadzanie postępowań dotyczących zamówień publicznych między innymi na zakup usług i produktów marketingowo-promocyjnych, utrzymywanie kontaktów z dostawcami usług, wyszukiwanie najciekawszych
i opłacalnych ofert.
14. Wykonywanie innych poleceń Burmistrza Miasta i Gminy, Zastępcy Burmistrza Miasta i Gminy, Sekretarza Gminy, Kierownika Referatu.
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, możliwa również praca w terenie.
2. Wymiar czasu pracy: pełny etat
3. Początek zatrudnienia: grudzień 2019 r.
IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV) z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy.
4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5. Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia.
6. Kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
7. Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim.
8. Oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię.
9. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
10. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
11. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.
* w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
VI. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski (w godzinach pracy Urzędu), lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. promocji gminy w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski. Nie otwierać do 07 listopada 2019 roku”. Decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski. Zgłoszenia, które wpłyną do Urzędu po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane. Urząd Miasta i Gminy nie odsyła dokumentacji, która nie spełnia wymagań ofertowych.
VII. Klauzula informacyjna
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1. Administratorem danych osobowych kandydata jest Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski z siedzibą przy ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia oraz ustawa o pracownikach samorządowych.
6. Odbiorcami danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem danych osobowych kandydata nie podlega on decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
VIII. Dodatkowe informacje.
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
I etap- ocena formalna polegająca na sprawdzeniu ofert pod kątem kompletności i spełniania wymagań, niezbędnych dla kandydata na wskazane stanowisko,II etap - ocena merytoryczna obejmująca wybranych kandydatów, zostanie podzielona na 2 części pisemną i ustną. W części pisemnej, kandydaci będą mieli za zadanie napisanie na wskazany temat artykułu prasowego i posta do zamieszczenia w serwisie społecznościowym. W części ustnej zostanie przeprowadzona z kandydatami rozmowa kwalifikacyjna na wybrane tematy dotyczące zakresu obowiązków, wskazanych w ogłoszeniu.
Konkurs przeprowadzi komisja powołana odrębnym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu postępowania zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie, telefonicznie, email lub pisemnie na dane kontaktowe podane w dokumentach aplikacyjnych.
Informacje o wynikach konkursu zostaną umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski.
Dodatkowe informacje odnośnie konkursu można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, pok. nr 11, tel. 15 811 85 81 wew. 109.
Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego nastąpi w ciągu 30 dni roboczych po upływie terminu składania ofert.
Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski ma prawo odwołać konkurs bez podania przyczyny.
Burmistrz
/-/
Marek Mazur