Oficjalna Strona Miasta i Gminy

Baranów Sandomierski

Powyżej 30 tys. EURO

Modernizacja energetyczna obiektów oświatowych na terenie gminy Baranów Sandomierski

25-04-2016

Baranów Sandomierski: Modernizacja energetyczna obiektów oświatowych na terenie gminy Baranów Sandomierski
Numer ogłoszenia: 46253 - 2016; data zamieszczenia: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów Sandomierski , ul. gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie, tel. 015 8118581 w. 112; 8118583, faks 015 8118582.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja energetyczna obiektów oświatowych na terenie gminy Baranów Sandomierski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) termomodernizację, przebudowę instalacji elektrycznej i sanitarnej budynku: a) Przedszkola w Skopaniu, ul. Kardynała Wyszyńskiego 6, 39-451 Skopanie. b) Zespołu Szkół w Skopaniu, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 39-451 Skopanie. 2) termomodernizację, przebudowę instalacji elektrycznej i sanitarnej budynku oraz budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10 kW budynku: a) Zespołu Szkół w Woli Baranowskiej, ul. Szkolna 4, 39-450 Baranów Sandomierski. b) Zespołu Szkół w Ślęzakach, Ślęzaki 75, 39-450 Baranów Sandomierski. 2. Szczegółowy zakres robót określa Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót, załączniki do niniejszej specyfikacji, będące jej integralną częścią. 3. W przypadku nazw własnych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i niniejszej specyfikacji dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku uzyskania dodatkowych środków, Zamawiający zamierza udzielić zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.11.30.00-2, 45.21.40.00-0, 45.23.32.00-1, 45.26.10.00-4, 45.26.14.10-1, 45.26.25.00-6, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.60.00-5, 45.31.70.00-2, 45.33.11.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.44.23.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wnosząc wadium w wysokości: 1) dla części I zamówienia - 30 000 zł. (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100) 2) dla części II zamówienia - 18 000 zł. (słownie złotych: osiemnaście tysięcy 00/100) 3) dla części III zamówienia - 29 000 zł. (słownie złotych: dwadzieścia dziewięć tysięcy 00/100) 4) dla części IV zamówienia - 20 000 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na termomodernizacji obiektu użyteczności publicznej, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi : - o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienie budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienie budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.90
  • 2 - Gwarancja - 0.10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót co najmniej o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku: a) wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonywania robót, b) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okolicznościami, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, d) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, g) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, h) niemożności wykonywania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, b) zmian technologicznych - o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy, d) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, e) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy, w szczególności napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych , f) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, g) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, h) zaistnienia innych okoliczności prawnych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami, i) nadzwyczajnej zmiany okoliczności, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbędnym do usunięcia rażącej straty Wykonawcy, 4. Inne: a) zmiana harmonogramu w zakresie rzeczowo - finansowym , c) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy, d) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach, e) zmiany w dokumentacji projektowej, f) zmiana stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baranowsandomierski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, ul. gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, pokój nr 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, ul. gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, pokój nr 5 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Przedszkola w Skopaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja, przebudowa instalacji elektrycznej i sanitarnej budynku Przedszkola w Skopaniu, ul. Kardynała Wyszyńskiego 6, 39-451 Skopanie.Szczegółowy zakres robót określa Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót, załączniki do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.90
    • 2. Gwarancja - 0.10

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Skopaniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja, przebudowa instalacji elektrycznej i sanitarnej budynku Zespołu Szkół w Skopaniu, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 39-451 Skopanie. Szczegółowy zakres robót określa Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót, załączniki do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.90
    • 2. Gwarancja - 0.10

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Woli Baranowskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja, przebudowa instalacji elektrycznej i sanitarnej budynku oraz budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10 kW Zespołu Szkół w Woli Baranowskiej, ul. Szkolna 4, 39-450 Baranów Sandomierski. Szczegółowy zakres robót określa Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót, załączniki do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.90
    • 2. Gwarancja - 0.10

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Ślęzakach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja, przebudowa instalacji elektrycznej i sanitarnej budynku oraz budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10 kW Zespołu Szkół w Ślęzakach, Ślęzaki 75, 39-450 Baranów Sandomierski. Szczegółowy zakres robót określa Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót, załączniki do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.90
    • 2. Gwarancja - 0.10
    • Numer ogłoszenia: 49785 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016

      OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
       

      Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

      Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 46253 - 2016 data 25.04.2016 r.

      SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

      Gmina Baranów Sandomierski, ul. gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie, tel. 015 8118581 w. 112; 8118583, fax. 015 8118582.

      SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

      II.1) Tekst, który należy zmienić:

      • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
      • W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, ul. gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, pokój nr 5 (Sekretariat)..
      • W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, ul. gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, pokój nr 5 (Sekretariat)..

Pliki do pobrania

siwz.rtf siwz.rtf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
dokumentacja_projektowa.rar dokumentacja_projektowa.rar
Dokumentacja projektowa
przedmiary_robot.rar przedmiary_robot.rar
Przedmiary robót
stwior.rar stwior.rar
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
zapytania_i_wyjasnienia_do_tresci_siwz.pdf zapytania_i_wyjasnienia_do_tresci_siwz.pdf
Zapytania i wyjaśnienia do treści SIWZ
zawiadomienie.pdf zawiadomienie.pdf
Zawiadomienie o wyborze oferty
bip
Podmiot publikujący: Gmina Baranów Sandomierski
Osoba odpowiedzialna:
Osoba publikująca: Andrzej Kobylarz
Osoba aktualizująca: Andrzej Kobylarz
Data wytworzenia: 2016-04-25
Data publikacji: 2016-04-25
Data modyfikacji: 2016-06-06