Oficjalna Strona Miasta i Gminy

Baranów Sandomierski

Powyżej 30 tys. EURO

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie gminy Baranów Sandomierski.

10-10-2016
  •  

Polska-Baranów Sandomierski: Usługi związane z odpadami

2016/S 194-349142

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Baranów Sandomierski
ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1
Baranów Sandomierski
39-450
Polska
Osoba do kontaktów: Andrzej Kobylarz
Tel.: +48 158118581
E-mail:
Faks: +48 158118581
Kod NUTS: PL326

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.baranowsandomierski.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.baranowsandomierski.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie gminy Baranów Sandomierski.

 

Numer referencyjny: PI.I.271.1.7.2016
II.1.2)Główny kod CPV
90500000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

 

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli/użytkowników następujących nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Baranów Sandomierski:

a) na których zamieszkują mieszkańcy,

b) na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady,

c) na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości, wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku, usytuowanych na terenie gminy Baranów Sandomierski.

2) odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z innych niż określone w pkt 1 nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Baranów Sandomierski, takich mianowicie jak:

a) tereny do użytku publicznego (pojemniki przeznaczone do zbiórki odpadów w sposób selektywny – gniazda zbiórki),

b) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych,

c) miejsca nieprzeznaczone do składowania i magazynowania odpadów – „dzikie wysypiska śmieci”.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 402 404.85 EUR
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90513200
90513100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL326
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Gmina Baranów Sandomierski.

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przyszły Wykonawca, zwany dalej Wykonawcą zobowiązany jest do wykonywania niżej wymienionych usług:

1) odbiór, transport i zagospodarowanie, każdej ilości odpadów komunalnych zebranych w pojemnikach i/lub workach, z podziałem na następujące frakcje:

a) opakowania szklane,

b) papier i tektura,

c) tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe,

d) odpady komunalne ulegające biodegradacji.

2) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, zgromadzonych selektywnie z 15 gniazd zbiórki, zlokalizowanych w każdej miejscowości na terenie gminy Baranów Sandomierski, w tym:

a) papier i tektura,

b) opakowania szklane,

c) tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe,

3) odbiór, transport i zagospodarowanie zimnego popiołu, zgromadzonego selektywnie z 10 gniazd zbiórki, zlokalizowanych zgodnie z zapotrzebowaniem w mieście Baranów Sandomierski oraz innych miejscowości na terenie Gminy Baranów Sandomierski.

4) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, zgromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zebranych selektywnie,

5) odbiór bezpośrednio z nieruchomości, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych podczas organizowanej raz w roku (II kwartał roku), mobilnej zbiórki odpadów z nieruchomości zamieszkałych, zlokalizowanych na terenie gminy Baranów Sandomierski, tj:

a) odpadów wielkogabarytowych,

b) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,

c) zużytych opon.

Zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej,

6) zebranie z nieruchomości, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych podczas likwidacji „dzikich wysypisk” z terenu gminy Baranów Sandomierski, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w ilości min. 50 m 3 na rok.

W zakresie wyposażenia nieruchomości w pojemniki Wykonawca jest zobowiązany, przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, jednak nie później niż do dnia 1.1.2017, do wyposażenia:

a) właścicieli nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne w pojemniki, kontenery (i) lub worki w kolorze czarnym na odpady niesegregowane o odpowiedniej pojemności co najmniej 110 l oraz komplet worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (tj. 1 worek zielony, 1 worek niebieski, 1 worek żółty, 1 worek brązowy), oznaczonych w formie graficznej lub tekstowej o sposobie użytkowania w zależności od frakcji selektywnie gromadzonych odpadów komunalnych.

b) punktów do selektywnej zbiórki odpadów, tzw. „gniazda”, w pojemniki do selektywnej zbiórki (pojemniki na: papier i tekturę, szkło, plastik oraz kontener na zimne popioły). Pojemniki winny posiadać trwałe oznaczenie określające rodzaj odpadów, do których są przeznaczone. Zamawiający w momencie podpisywania umowy, przekaże Wykonawcy wykaz lokalizacji, zawierający niezbędne dane. Zamawiający gwarantuje sobie prawo zmiany części wskazanych lokalizacji w trakcie trwania umowy,

c) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w pojemniki wg zapotrzebowania, na odpady zbierane selektywnie,

7) Szacowana liczba mieszkańców miasta i gminy Baranów Sandomierski wynosi – 12 684 osób.

8) Szacowana ilość nieruchomości zamieszkałych – 2678

9) Szacowana liczba deklaracji złożonych dla nieruchomości zamieszkałych – 3 082

10) Szacowana liczba deklaracji złożonych dla nieruchomości niezamieszkałych – 225

11) Szacowana ilość odpadów komunalnych do odbioru w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia, w ciągu 1 roku (dane na podstawie sprawozdań przedsiębiorców odbierających odpady z terenu gminy Baranów Sandomierski za I i II półrocze 2015 roku) – 1282,15 Mg

12) Szacowana ilość odpadów komunalnych do odbioru z PSZOK w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia, w ciągu 1 roku (dane na podstawie sprawozdań przedsiębiorców odbierających odpady z terenu gminy Baranów Sandomierski za II półrocze 2015 roku) – 22,9 Mg.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 402 404.85 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2017
Koniec: 31/12/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

 

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż posiada:

a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – zgodnie z wymogami ustawy z 13.9.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2016 poz. 250);

b) zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 zgodnie z ustawą z 14.12.2012 o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21 z późn. zm.), w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia,

albo

potwierdzenie, że Wykonawca jest wpisany do rejestru zawodowego, prowadzonego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o w/w kodach wymaga wpisu do takiego rejestru,

i/lub

potwierdzenie posiadania przez Wykonawcę statusu członkowskiego w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez Zamawiającego usługi w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

 

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 PLN.

 

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczeń jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty.

 

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 14/11/2016
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 14/11/2016
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:

 

Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, 39-450 Baranów Sandomierski, ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1, sala konferencyjna.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail:
Faks: +48 224587803

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl/kio

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

Wykonawcom, których interes prawny doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail:
Faks: +48 224587803

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
05/10/2016

 

Pliki do pobrania

siwz.odt siwz.odt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
wezwanie.pdf wezwanie.pdf
Zawiadomienie o wniesieniu odwołania. Wezwanie do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
postanowienie_presesa_kio.pdf postanowienie_presesa_kio.pdf
Postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej
zapytania_i_wyjasnienia_do_tresci_siwz.pdf zapytania_i_wyjasnienia_do_tresci_siwz.pdf
Zapytania i wyjaśnienia do treści SIWZ
siwz__aktualizacja.odt siwz__aktualizacja.odt
Zaktualizowana treść SIWZ
informacja_z_otwarcia_ofert.pdf informacja_z_otwarcia_ofert.pdf
Informacja z otwarcia ofert
zawiadomienie.pdf zawiadomienie.pdf
Zawiadomienie o wyborze oferty
bip
Podmiot publikujący: Gmina Baranów Sandomierski
Osoba odpowiedzialna:
Osoba publikująca: Andrzej Kobylarz
Osoba aktualizująca: Andrzej Kobylarz
Data wytworzenia: 2016-10-10
Data publikacji: 2016-10-10
Data modyfikacji: 2016-12-05