Oficjalna Strona Miasta i Gminy

Baranów Sandomierski

Aktualności

Nabór wniosku na usuwanie wyrobów zawierających azbest

07-02-2017

Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, ogłasza kolejny nabór wniosków na usuwanie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie miasta i gminy Baranów Sandomierski w ramach „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na lata 2009-2032”. Termin składania wniosków wyznacza się do dnia 31 marca 2017 roku.

Wzór wniosku można pobrać w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, ul. Gen. L. Okulickiego 1 pok. nr 23 w godzinach pracy urzędu lub poniżej na stronie internetowej.

Planowany termin odbioru azbestu z nieruchomości przez firmę wyłonioną w drodze przetargu ustala się od 15 sierpnia 2017 roku.

Realizacja wniosku uzależniona będzie od wysokości pozyskanych przez Gminę środków na ten cel z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.
O realizacji wniosku decyduje kolejność wpływu wniosku do Urzędu.

W przypadku wątpliwości, pytania można kierować telefonicznie pod numer: 15 811 85 81 wew. 114, lub osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy, przy ul. Gen. L. Okulickiego 1 pok. nr 23.

bip
Podmiot publikujący: Gmina Baranów Sandomierski
Osoba odpowiedzialna:
Osoba publikująca: Lidia Ciesielska
Osoba aktualizująca: Marek Barszcz
Data wytworzenia: 2017-02-07
Data publikacji: 2017-02-07
Data modyfikacji: 2017-02-07