Oficjalna Strona Miasta i Gminy

Baranów Sandomierski

Aktualności

Ogłoszenie o konkursie

22-02-2016

W związku z upływem powołania na okres 4 lat Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Baranowie Sandomierskim

 

Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski

ogłasza konkurs na stanowisko

Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Baranowie Sandomierskim

 

1. Liczba stanowisk – 1.

2. Wymiar etatu- pełny etat- 40 godzin tygodniowo.

3. Miejsce wykonywania pracy- Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Baranowie Sandomierskim.

4. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie wyższe magisterskie,

2) obywatelstwo polskie,

3) co najmniej 3-letni staż pracy,

4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6) niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 168).

5. Wymagania dodatkowe:

1) doświadczenie zawodowe w zarządzaniu i organizacji działalności kulturalnej,

2) preferowane wykształcenie z zakresu zarządzania kulturą, kulturoznawstwa, animacji społeczno-kulturalnej lub sztuki,

3) znajomość przepisów ustaw: o organizowaniu i prowadzeniu  działalności kulturalnej, o finansach publicznych (w szczególności przepisów dotyczących gospodarki finansowej w instytucjach kultury), o organizowaniu imprez masowych, bibliotekach  oraz prawa zamówień publicznych,

4) znajomość  zagadnień  związanych z pozyskiwaniem pozabudżetowych środków finansowych,

5) predyspozycje menadżerskie i umiejętność kierowania zespołem, a także predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć związanych z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną, udokumentowane doświadczenie w tym zakresie,

6) dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność, uczciwość, pracowitość, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, odporność na sytuacje stresowe, umiejętność pracy pod presją,

7) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych, umiejętność korzystania z Internetu,

8) kreatywność w organizacji imprez, wydarzeń o charakterze kulturalnym.

6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) zarządzanie instytucją kultury i reprezentowanie jej na zewnątrz,

2) administrowanie budynkami,

3) organizowanie imprez kulturalnych,

4) efektywne i racjonalne zarządzanie gospodarką finansową instytucji i ponoszenie odpowiedzialności za jej prawidłowość, w tym opracowywanie planu finansowego instytucji oraz dysponowanie środkami określonymi w tym planie,

5) sprawowanie funkcji pracodawcy wobec pracowników instytucji kultury,

6) współpraca z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami, placówkami oświatowymi, zespołami amatorskimi, artystami i twórcami oraz mieszkańcami miasta i gminy Baranów Sandomierski.

     7. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny, życiorys/CV,

2) pisemną koncepcję funkcjonowania Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Baranowie Sandomierskim z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji,

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4) kserokopie świadectw pracy od poprzednich pracodawców lub zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie,

5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),

6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą,

8) oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. 2013r., poz. 168, ze zm.),

9) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym.

        8.Termin i miejsce składania ofert

       Wymagane dokumenty aplikacyjne (w zamkniętych kopertach) należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, przy ulicy Okulickiego 1, lub pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski

          w terminie do dnia 15 marca 2016  r. do godz. 1500 (decyduje data wpływu do Urzędu)  z dopiskiem na kopercie:                                                        „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Baranowie Sandomierskim”.                

           Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. 

      9. Dodatkowe informacje:

1) Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą poświadczoną własnoręcznym podpisem: „Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2015, poz. 2135, ze zm.)

2) Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:

I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów. Złożone oferty będą badane pod kątem kompletności i spełniania wymagań formalnych, niezbędnych dla kandydata na wskazane stanowisko.

etap – rozmowa kwalifikacyjna- ocena kwalifikacji zawodowych, wiedzy i predyspozycji kandydatów, połączona przedstawieniem koncepcji kierowania Ośrodkiem. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu konkursu zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie, telefonicznie, e- mail lub pisemnie na dane kontaktowe podane w ofercie.

3) Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy.

4) Rozstrzygnięcie konkursu przewiduje się do dnia 30 marca 2016 roku.

5) Informacje o warunkach  organizacyjno-finansowych działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Baranowie Sandomierskim można uzyskać w siedzibie MGOK ul. Fabryczna 37- sekretariat, od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1600 lub telefonicznie  (15) 811 80 54).

6) Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej.

7) Organizator przed powołaniem dyrektora zawiera z nim odrębną umowę w formie pisemnej, w której strony określają  warunki organizacyjno-finansowe działalności  instytucji kultury oraz program jego działania. Umowa wchodzi w życie z dniem powołania dyrektora. Odmowa zawarcia umowy przez kandydata na stanowisko dyrektora powoduje jego niepowołanie na to stanowisko.

 

Dodatkowe informacje odnośnie konkursu można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, pok. nr 11, tel. 15 8118581 wew. 109.

 

 

Marek Mazur

Burmistrz Miasta i Gminy

      

bip
Podmiot publikujący: Gmina Baranów Sandomierski
Osoba odpowiedzialna:
Osoba publikująca: Agnieszka Gajda
Osoba aktualizująca: Anna Smykla
Data wytworzenia: 2016-02-22
Data publikacji: 2016-02-22
Data modyfikacji: 2016-02-29