Oficjalna Strona Miasta i Gminy
Baranów Sandomierski
W związku z upływem powołania na okres 4 lat Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Baranowie Sandomierskim
Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Baranowie Sandomierskim
1. Liczba stanowisk – 1.
2. Wymiar etatu- pełny etat- 40 godzin tygodniowo.
3. Miejsce wykonywania pracy- Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Baranowie Sandomierskim.
4. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie,
2) obywatelstwo polskie,
3) co najmniej 3-letni staż pracy,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 168).
5. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w zarządzaniu i organizacji działalności kulturalnej,
2) preferowane wykształcenie z zakresu zarządzania kulturą, kulturoznawstwa, animacji społeczno-kulturalnej lub sztuki,
3) znajomość przepisów ustaw: o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o finansach publicznych (w szczególności przepisów dotyczących gospodarki finansowej w instytucjach kultury), o organizowaniu imprez masowych, bibliotekach oraz prawa zamówień publicznych,
4) znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem pozabudżetowych środków finansowych,
5) predyspozycje menadżerskie i umiejętność kierowania zespołem, a także predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć związanych z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną, udokumentowane doświadczenie w tym zakresie,
6) dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność, uczciwość, pracowitość, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, odporność na sytuacje stresowe, umiejętność pracy pod presją,
7) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych, umiejętność korzystania z Internetu,
8) kreatywność w organizacji imprez, wydarzeń o charakterze kulturalnym.
6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) zarządzanie instytucją kultury i reprezentowanie jej na zewnątrz,
2) administrowanie budynkami,
3) organizowanie imprez kulturalnych,
4) efektywne i racjonalne zarządzanie gospodarką finansową instytucji i ponoszenie odpowiedzialności za jej prawidłowość, w tym opracowywanie planu finansowego instytucji oraz dysponowanie środkami określonymi w tym planie,
5) sprawowanie funkcji pracodawcy wobec pracowników instytucji kultury,
6) współpraca z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami, placówkami oświatowymi, zespołami amatorskimi, artystami i twórcami oraz mieszkańcami miasta i gminy Baranów Sandomierski.
7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, życiorys/CV,
2) pisemną koncepcję funkcjonowania Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Baranowie Sandomierskim z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy od poprzednich pracodawców lub zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie,
5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą,
8) oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. 2013r., poz. 168, ze zm.),
9) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym.
8.Termin i miejsce składania ofert
Wymagane dokumenty aplikacyjne (w zamkniętych kopertach) należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, przy ulicy Okulickiego 1, lub pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
w terminie do dnia 15 marca 2016 r. do godz. 1500 (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Baranowie Sandomierskim”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
9. Dodatkowe informacje:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą poświadczoną własnoręcznym podpisem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2015, poz. 2135, ze zm.)
2) Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów. Złożone oferty będą badane pod kątem kompletności i spełniania wymagań formalnych, niezbędnych dla kandydata na wskazane stanowisko.
etap – rozmowa kwalifikacyjna- ocena kwalifikacji zawodowych, wiedzy i predyspozycji kandydatów, połączona przedstawieniem koncepcji kierowania Ośrodkiem. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu konkursu zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie, telefonicznie, e- mail lub pisemnie na dane kontaktowe podane w ofercie.
3) Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy.
4) Rozstrzygnięcie konkursu przewiduje się do dnia 30 marca 2016 roku.
5) Informacje o warunkach organizacyjno-finansowych działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Baranowie Sandomierskim można uzyskać w siedzibie MGOK ul. Fabryczna 37- sekretariat, od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1600 lub telefonicznie (15) 811 80 54).
6) Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej.
7) Organizator przed powołaniem dyrektora zawiera z nim odrębną umowę w formie pisemnej, w której strony określają warunki organizacyjno-finansowe działalności instytucji kultury oraz program jego działania. Umowa wchodzi w życie z dniem powołania dyrektora. Odmowa zawarcia umowy przez kandydata na stanowisko dyrektora powoduje jego niepowołanie na to stanowisko.
Dodatkowe informacje odnośnie konkursu można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, pok. nr 11, tel. 15 8118581 wew. 109.
Marek Mazur
Burmistrz Miasta i Gminy