Oficjalna Strona Miasta i Gminy

Baranów Sandomierski

Aktualności

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

15-05-2015

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski

ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko Kierownika

Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej w Baranowie Sandomierskim

 

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: pełny etat - 40 godzin tygodniowo

Forma zatrudnienia: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony

Miejsce wykonywania pracy: Gminny Zakład Użyteczności Publicznej w Baranowie Sandomierskim.

 

I.  Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

 

1. Wymagania niezbędne:

1)   jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3;ustawy o   pracownikach

      samorządowych;

2)   ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3)   nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane

       z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)   cieszy się nieposzlakowaną opinią;

5)   posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku;

6)  posiada co najmniej pięcioletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 5 lat działalność gospodarczą o charakterze  zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;

7)  posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

 

2. Wymagania pożądane:

a) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy  na stanowisku kierowniczym,

b) posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym:

c) znajomość zagadnień technicznych, inwestycyjnych i eksploatacyjnych dotyczących gospodarki komunalnej,

d)  doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi,

e) dyspozycyjność, komunikatywność, rzetelność, operatywność i odpowiedzialność,

f)  samodzielność w podejmowaniu decyzji,

g) znajomość zasad funkcjonowania zakładów budżetowych,

h)  znajomość zagadnień z zakresu ustaw:

- ustawy o samorządzie gminnym,

- o gospodarce komunalnej,

- o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,

- o finansach publicznych,

- prawo zamówień publicznych,

- ochrony środowiska,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

           - wyznaczanie kierunków działania i rozwoju zakładu w ramach działań statutowych i kierowanie działalnością zakładu,

            - ustalanie rocznych planów techniczno–ekonomicznych Zakładu  i ich realizacja,

- opracowywanie informacji i sprawozdań,

- współpraca przy opracowywaniu materiałów do projektu budżetu gminy,

- zabezpieczanie majątku zakładu,

- wykonywanie innych czynności związanych z działalnością Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej w zależności od potrzeb Gminy.

 

III. Wymagane dokumenty i oświadczenia.

a)    wniosek o przystąpienie do konkursu,

b)    życiorys (CV) z dokładnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,

c)    list motywacyjny,

d)    dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie,

e)    dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,

f)     zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierownika lub oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,

g)    oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych,

h)   oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

i)     oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

j)      oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

k)    koncepcja kierowania Gminnym Zakładem Użyteczności Publicznej, przedłożona w formie opracowania  na wydruku komputerowym.

Kopie składanych dokumentów należy poświadczyć za zgodność z oryginałem. Przeprowadzający konkurs zastrzega sobie prawo żądania okazania oryginałów dokumentów.

 

IV. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty o przystąpienie do konkursu wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski (w godzinach pracy Urzędu), lub przesłać na adres Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, ul. Gen. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej w Baranowie Sandomierskim. Nie otwierać do 02 czerwca 2015 r., do godz. 15.00. Decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski. Zgłoszenia, które wpłyną do Urzędu po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane. Urząd Miasta i Gminy nie odsyła dokumentacji, która nie spełnia wymagań ofertowych.

 

V. Dodatkowe informacje:

            Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów. Złożone oferty będą badane pod kątem kompletności i spełniania wymagań formalnych, niezbędnych dla kandydata na wskazane stanowisko. II etap – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami powiązana z oceną przedstawionej koncepcji kierowania Gminnym Zakładem Użyteczności Publicznej.

            Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy.

            O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu konkursu zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie, telefonicznie, e-mail lub pisemnie na dane kontaktowe podane w ofercie.

Informacje o wynikach konkursu zostaną umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski.

            Dodatkowe informacje odnośnie konkursu można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, pok. nr 5, tel. 15 8118581 wew.  107.

            Przewidywany termin rozpatrzenia wniosków – 7 dni roboczych od upływu terminu składania wniosków. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego nastąpi w ciągu 30 dni roboczych po upływie terminu składania ofert.

            Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski ma prawo odwołać konkurs bez podania przyczyny.

 

                                                                                                                                                                                                                     Burmistrz Miasta i Gminy

                                                                                                                                                                                                                                          /-/

                                                                                                                                                                                                                               Marek Mazur

 

bip
Podmiot publikujący: Gmina Baranów Sandomierski
Osoba odpowiedzialna:
Osoba publikująca: Anna Smykla
Osoba aktualizująca: Tomasz Pruś
Data wytworzenia: 2015-05-15
Data publikacji: 2015-05-15
Data modyfikacji: 2015-05-19