Oficjalna Strona Miasta i Gminy
Baranów Sandomierski
Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski ds.obsługi kancelaryjej
Szczegółowe informacje dotyczące stanowiska oraz komplet dokumnetów jakie należy przygotować znajdują się w pliku poniżej.
URZĄD MIASTA I GMINY BARANÓW SANDOMIERSKI INFORMUJE O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY
DO KSIĘGOWOŚCI URZĘDOWEJ
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani KAROLINA ROBAK zam. Skopanie
Uzasadnienie dokonanego wyboru
Po dokonaniu selekcji aplikacji zgodnie z Zarządzeniem Nr 149/2018 Burmistrza Miasta i Gminy Baranów Sandomierski z dnia 15 listopada 2018 roku w sprawie wprowadzenia „Regulaminu Naboru na Wolne Stanowiska Urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski” oraz zastosowaniu technik naboru opierających się na analizie złożonych ofert, pracy pisemnej i rozmowie kwalifikacyjnej, zatrudniono kandydata, który uzyskał największą liczbę punktów
w postępowaniu kwalifikacyjnym.
Burmistrz Miasta i Gminy
Baranów Sandomierski
/-/
Marek Mazur
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski do spraw księgowości budżetowej
I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1. wymagania niezbędne:
1) jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2) ma pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
2. wymagania dodatkowe:
1) preferowane wykształcenie o kierunku ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne,
2) dyspozycyjność, komunikatywność, rzetelność, operatywność i odpowiedzialność,
3) znajomość zagadnień z zakresu ustaw:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawa o podatku od towarów i usług,
- ustawa o rachunkowości,
- ordynacja podatkowa,
- o opłacie skarbowej,
- Kodeks postępowania administracyjnego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
1. Liczba stanowisk : 1.
2. Wymiar etatu: pełny etat - 40 godzin tygodniowo.
3. Forma zatrudnienia: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony.
4. Miejsce wykonywanie pracy: Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski.
5. Praca przy komputerze: powyżej 4 godz. dziennie.
6. Planowany termin zatrudnienia: styczeń 2020 roku.
IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy 6%.
V. Wymagane dokumenty.
1. Życiorys (CV) z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej,
2. List motywacyjny,
3. Kwestionariusz osobowy,
4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5.Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia,
6. Kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7. Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
8. Oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,
9. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
10. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*,
* w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
VI. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski (w godzinach pracy Urzędu), lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko do spraw księgowości budżetowej w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski. Nie otwierać do 16 grudnia 2019 roku do godz. 15.00”. Decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski. Zgłoszenia, które wpłyną do Urzędu po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane. Urząd Miasta i Gminy nie odsyła dokumentacji, która nie spełnia wymagań ofertowych.
VII. Klauzula informacyjna
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1. Administratorem danych osobowych kandydata jest Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski z siedzibą przy ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Baranów Sandomierski;
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl;
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze;
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych,
w tym przepisów archiwalnych;
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia;
6. Odbiorcami danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora;
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem danych osobowych kandydata nie podlega on decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
VIII. Dodatkowe informacje.
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap- sprawdzenie ofert pod kątem kompletności i spełniania wymagań formalnych, niezbędnych dla kandydata na wskazane stanowisko, etap II- rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
Konkurs przeprowadzi komisja powołana odrębnym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu postępowania zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie, telefonicznie, email lub pisemnie na dane kontaktowe podane w dokumentach aplikacyjnych.
Informacje o wynikach konkursu zostaną umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski.
Dodatkowe informacje odnośnie konkursu można uzyskać w Urzędzie Miasta
i Gminy Baranów Sandomierski, pok. nr 11, tel. 15 811 85 81 wew. 110.
Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego nastąpi w ciągu 30 dni roboczych po upływie terminu składania ofert.
Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski ma prawo odwołać konkurs bez podania przyczyny.
URZĄD MIASTA I GMINY BARANÓW SANDOMIERSKI INFORMUJE O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY
DO SPRAW PROMOCJI
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani EWELINA BIAŁA zam. Grębów
Uzasadnienie dokonanego wyboru
Po dokonaniu selekcji aplikacji zgodnie z Zarządzeniem Nr 149/2018 Burmistrza Miasta i Gminy Baranów Sandomierski z dnia 15 listopada 2018 roku w sprawie wprowadzenia „Regulaminu Naboru na Wolne Stanowiska Urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski” oraz zastosowaniu technik naboru opierających się na analizie złożonych ofert, pracy pisemnej i rozmowie kwalifikacyjnej, zatrudniono kandydata, który uzyskał największą liczbę punktów
w postępowaniu kwalifikacyjnym.
Burmistrz Miasta i Gminy
Baranów Sandomierski
/-/
Marek Mazur
URZĄD MIASTA I GMINY BARANÓW SANDOMIERSKI INFORMUJE O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY DO SPRAW PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani Karolina LEWICKA-MROZIK zam. Durdy
Uzasadnienie dokonanego wyboru
Po dokonaniu selekcji aplikacji zgodnie z Zarządzeniem Nr 149/2018 Burmistrza Miasta i Gminy Baranów Sandomierski z dnia 15 listopada 2018 roku w sprawie wprowadzenia „Regulaminu Naboru na Wolne Stanowiska Urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski„ oraz zastosowaniu technik naboru opierających się na analizie złożonych ofert i rozmowie kwalifikacyjnej zatrudniono kandydata, który uzyskał największą liczbę punktów w postępowaniu kwalifikacyjnym.
Burmistrz
/-/
Marek Mazur
Baranów Sandomierski, dnia 29 grudnia 2018 roku
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski do spraw podatków i opłat lokalnych
I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
1) jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2) ma pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
5) posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym
2. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane wykształcenie o kierunku ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne;
2) dyspozycyjność, komunikatywność, rzetelność, operatywność i odpowiedzialność;
3) znajomość zagadnień z zakresu ustaw:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o finansach publicznych,
- ordynacja podatkowa,
- o podatkach i opłatach lokalnych,
- o podatku rolnym,
- o podatku leśnym,
- o rachunkowości,
- o opłacie skarbowej,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Dokonywanie wymiaru należności pieniężnych, podatków, podatków i opłat lokalnych od ludności w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy podatkowe
i uchwały rad.
2. Bieżąca aktualizacja danych kart gospodarstw i nieruchomości oraz wprowadzanie zmian spowodowanych obrotem ziemią.
3. Kompletowanie dokumentacji potrzebnej do naliczenia podatków.
4.Prowadzenie ewidencji podatników oraz rejestru przypisów i odpisów dla zobowiązań podatkowych podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości.
5. Rozpatrywanie podań od osób fizycznych w sprawie umorzeń, rozłożenia płatności na raty podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego.
6. Przygotowywanie projektów uchwał.
7. Prowadzenie kontroli podatkowej.
8. Prowadzenie bieżącej korespondencji z ZUS, KRUS.
9. Wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza Miasta i Gminy, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Gminy, Skarbnika i Zastępcę Skarbnika Gminy.
10. Prawidłowe, bieżące i terminowe prowadzenie spraw, rejestrów, ewidencji wynikających z ustalonego zakresu czynności.
11. Właściwe gromadzenie dokumentów w teczkach rzeczowych zgodnie
z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt oraz przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego.
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Liczba stanowisk : 1
2. Wymiar etatu: pełny etat- 40 godzin tygodniowo
3. Forma zatrudnienia: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony
4. Miejsce wykonywanie pracy: Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
5. Praca przy komputerze: powyżej 4 godz. dziennie
IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV) z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej;
2. List motywacyjny;
3. Kwestionariusz osobowy;
4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5.Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia;
6. Kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
7. Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim;
8. Oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię;
9. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
10. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
11. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*;
* w przypadku osoby niepełnosprawnej, która zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
VI. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski (w godzinach pracy Urzędu), lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko do spraw podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski. Nie otwierać do 5 grudnia 2018 roku do godz. 15.00”. Decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski. Zgłoszenia, które wpłyną do Urzędu po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane. Urząd Miasta i Gminy nie odsyła dokumentacji, która nie spełnia wymagań ofertowych.
VII. Klauzula informacyjna
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1. Administratorem danych osobowych kandydata jest Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski z siedzibą przy ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Baranów Sandomierski;
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl;
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze;
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych,
w tym przepisów archiwalnych;
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia;
6. Odbiorcami danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora;
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem danych osobowych kandydata nie podlega on decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych.
VIII. Dodatkowe informacje.
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap- sprawdzenie ofert pod kątem kompletności i spełniania wymagań formalnych, niezbędnych dla kandydata na wskazane stanowisko, etap II- rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
Konkurs przeprowadzi komisja powołana odrębnym Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu postępowania zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie, telefonicznie, email lub pisemnie na dane kontaktowe podane w dokumentach aplikacyjnych.
Informacje o wynikach konkursu zostaną umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski.
Dodatkowe informacje odnośnie konkursu można uzyskać w Urzędzie Miasta
i Gminy Baranów Sandomierski, pok. nr 11, tel. 15 811 85 81 wew. 109.
Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego nastąpi
w ciągu 30 dni roboczych po upływie terminu składania ofert.
Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski ma prawo odwołać konkurs bez podania przyczyny.
Burmistrz
/-/
Marek Mazur
URZĄD MIASTA I GMINY BARANÓW SANDOMIERSKI INFORMUJE O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY DO SPRAW PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani MARTA TRZASKA zam. Siedleszczany
Uzasadnienie dokonanego wyboru
Po dokonaniu selekcji aplikacji zgodnie z Zarządzeniem Nr 82/09 Burmistrza Miasta i Gminy Baranów Sandomierski z dnia 3 lipca 2009 roku w sprawie wprowadzenia „Regulaminu Naboru na Wolne Stanowiska Urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski „ oraz zastosowaniu technik naboru opierających się na analizie złożonych ofert i rozmowie kwalifikacyjnej zatrudniono kandydata, który uzyskał największą liczbę punktów w postępowaniu kwalifikacyjnym.
Burmistrz
/-/
Marek Mazur
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko do spraw podatków i opłat lokalnych
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: pełny etat - 40 godzin tygodniowo
Forma zatrudnienia: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
a) jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3; ustawy o pracownikach
samorządowych;
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
e) posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
2. Wymagania pożądane:
a) preferowane wykształcenie o kierunku ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne,
b) dyspozycyjność, komunikatywność, rzetelność, operatywność i odpowiedzialność,
c) znajomość zagadnień z zakresu ustaw:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o finansach publicznych,
- ordynacja podatkowa,
- o podatkach i opłatach lokalnych,
- o podatku rolnym,
- o podatku leśnym,
- o rachunkowości,
- o ochronie danych osobowych,
- o opłacie skarbowej,
- Kodeks postępowania administracyjnego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
10. Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, analiz oraz informacji w sprawach z zakresu realizacji podatków i opłat;
11. Sporządzenie sprawozdawczości o udzielonej pomocy publicznej przedsiębiorcom;
12. Wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza Miasta i Gminy, Zastępcę Burmistrza Miasta i Gminy, Sekretarza Gminy,Skarbnika Gminy, Kierownika Referatu;
13. Właściwe gromadzenie dokumentów w teczkach rzeczowych zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt oraz przekazywanie ich do Archiwum Zakładowego.
III. Wymagane dokumenty i oświadczenia.
1. Życiorys (CV) z dokładnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
2. List motywacyjny.
3. Dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie.
4. Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
5. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy lub oświadczenie kandydata o stanie zdrowia.
6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych.
7.Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
9. W przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna, kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Kopie składanych dokumentów należy poświadczyć za zgodność z oryginałem. Przeprowadzający konkurs zastrzega sobie prawo żądania okazania oryginałów dokumentów.
Osoba wyłoniona do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
IV. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty o przystąpieniu do konkursu należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski (w godzinach pracy Urzędu), lub przesłać na adres Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko do spraw podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski. Nie otwierać do 16 kwietnia 2018 r., do godz. 15:00.” Decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski. Zgłoszenia, które wpłyną do Urzędu po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane. Urząd Miasta i Gminy nie odsyła dokumentacji, która nie spełnia wymagań ofertowych.
V. Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów. Złożone oferty będą badane pod kątem kompletności i spełniania wymagań formalnych, niezbędnych dla kandydata na wskazane stanowisko. II etap – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu konkursu zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie, telefonicznie, e-mail lub pisemnie na dane kontaktowe podane w podaniu.
Informacje o wynikach konkursu zostaną umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski.
Dodatkowe informacje odnośnie konkursu można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, pok. Nr 11, tel. 15 8118581 wew. 109.
Przewidywany termin rozpatrzenia wniosków – 7 dni roboczych od upływu terminu składania wniosków. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego nastąpi w ciągu 30 dni roboczych po upływie terminu składania ofert.
Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski ma prawo odwołać konkurs bez podania przyczyny.
Burmistrz
/-/
Marek Mazur
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko do spraw świadczeń wychowawczych
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: pełny etat - 40 godzin tygodniowo
Forma zatrudnienia: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
a) jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3; ustawy o pracownikach
samorządowych;
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
e) posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
2. Wymagania pożądane:
a) preferowane wykształcenie o kierunku ekonomia, administracja lub pokrewne,
b) dyspozycyjność, komunikatywność, rzetelność, operatywność i odpowiedzialność,
c) znajomość zagadnień z zakresu ustaw:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
- o finansach publicznych,
- Kodeks postępowania administracyjnego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Wydawanie i przyjmowanie wniosków od osób ubiegających się o przyznanie świadczenia wychowawczego wraz z niezbędnymi dokumentami, rozpatrywanie wniosków, prowadzenie ewidencji wniosków.
2. Ustalanie prawa do świadczeń wychowawczych.
3. Przygotowywanie i opracowywanie decyzji administracyjnych o przyznaniu bądź odmowie przyznania świadczeń wychowawczych.
4. Prowadzenie rejestru decyzji w sprawach świadczeń wychowawczych.
5. Rozpatrywanie spraw osób zobowiązanych do zwrotu nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych oraz prowadzenie w tych sprawach postępowań.
6. Wprowadzanie i aktualizacja danych osobowych osób ubiegających się o świadczenie wychowawcze.
7. Analiza i gromadzenie dokumentacji w sprawach świadczeń wychowawczych.
8. Sporządzanie list wypłat i przelewów przyznanych świadczeń wychowawczych, terminowe przekazanie do dalszej realizacji oraz potwierdzanie ich zgodności z decyzjami administracyjnymi.
9. Terminowe sporządzanie sprawozdań, informacji oraz przygotowywanie założeń do projektu budżetu na realizację zadań.
10. Współpraca z Regionalny Ośrodkiem Polityki Społecznej w zakresie ustalania prawa do świadczeń wychowawczych w przypadku podjęcia pracy przez członka rodziny poza granicami RP.
11. Prawidłowe prowadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji.
12. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Gminy, Kierownika Referatu.
III. Wymagane dokumenty i oświadczenia.
1. Wniosek o przystąpienie do konkursu.
2. Życiorys (CV) z dokładnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
3. List motywacyjny.
4. Dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie.
5. Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
6. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy lub oświadczenie kandydata o stanie zdrowia.
7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych.
8.Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
9.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
10. W przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna, kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Kopie składanych dokumentów należy poświadczyć za zgodność z oryginałem. Przeprowadzający konkurs zastrzega sobie prawo żądania okazania oryginałów dokumentów.
IV. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty o przystąpieniu do konkursu należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski (w godzinach pracy Urzędu), lub przesłać na adres Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, ul. Gen. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko do spraw świadczeń wychowawczych w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski. Nie otwierać do 3 marca 2017 r., do godz. 15:00. Decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski. Zgłoszenia, które wpłyną do Urzędu po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane. Urząd Miasta i Gminy nie odsyła dokumentacji, która nie spełnia wymagań ofertowych.
V. Dodatkowe informacje:
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów. Złożone oferty będą badane pod kątem kompletności i spełniania wymagań formalnych, niezbędnych dla kandydata na wskazane stanowisko. II etap – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu konkursu zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie, telefonicznie, e-mail lub pisemnie na dane kontaktowe podane we wniosku/ podaniu.
Informacje o wynikach konkursu zostaną umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski.
Dodatkowe informacje odnośnie konkursu można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, pok. Nr 11, tel. 15 8118581 wew. 109.
Przewidywany termin rozpatrzenia wniosków – 7 dni roboczych od upływu terminu składania wniosków. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego nastąpi w ciągu 30 dni roboczych po upływie terminu składania ofert.
Burmistrz Miasta i Gminy Baranów Sandomierski ma prawo odwołać konkurs bez podania przyczyny.
Marek Mazur
/-/
Burmistrz Miasta i Gminy
URZĄD MIASTA I GMINY BARANÓW SANDOMIERSKI INFORMUJE O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY DO SPRAW ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani TERESA PAWEŁEK zam. Skopanie
Uzasadnienie dokonanego wyboru
Po dokonaniu selekcji aplikacji zgodnie z Zarządzeniem Nr 82/09 Burmistrza Miasta i Gminy Baranów Sandomierski z dnia 3 lipca 2009 roku w sprawie wprowadzenia „Regulaminu Naboru na Wolne Stanowiska Urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski „ oraz zastosowaniu technik naboru opierających się na analizie złożonych ofert i rozmowie kwalifikacyjnej zatrudniono kandydata, który uzyskał największą liczbę punktów w postępowaniu kwalifikacyjnym.
Burmistrz Miasta i Gminy
/-/
Marek Mazur