Oficjalna Strona Miasta i Gminy
Baranów Sandomierski
Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1
39- 450 Baranów Sandomierski
REFERATY I SAMODZIELNE STANOWISKA
Referat Budżetu i Finansów
1. Kierownik - Alina Zasadnia /nr wew. 103 email: skarbnik@baranowsandomierski.pl
2. Zastępca Skarbnika - Barbara Lis /nr wew. 116 email: b.lis@baranowsandomierski.pl
3. Stanowisko ds. rachuby i płac - Danuta Magda /nr wew. 126 email: d.magda@baranowsandomierski.pl
4. Stanowisko ds. organu finansowego - Danuta Białek /nr wew. 116 email: d.bialek@baranowsandomierski.pl
5. Stanowisko ds. księgowości budżetowej – Agnieszka Mazur /nr wew. 116 email: a.mazur@baranowsandomierski.pl
6. Stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych- Ewa Daniel /nr wew. 125 email: e.daniel@baranowsandomierski.pl
7. Stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych- Karolina Lewicka-Mrozik / nr wew. 125 email: k.lewicka-mrozik@baranowsandomierski.pl
9. Stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych- Marta Trzaska / nr wew. 111 email: m.trzaska@baranowsandomierski.pl
10. Stanowisko ds. księgowości podatkowej - Ewelina Serwan /nr wew. 111 email: e.serwan@baranowsandomierski.pl
11. Stanowisko ds. świadczeń rodzinnych - Barbara Machniak /nr wew. 113 email: b.machniak@baranowsandomierski.pl
12. Stanowisko ds. świadczeń rodzinnych – Magdalena Łoboda /nr wew. 113 email:: m.loboda@baranowsandomierski.pl
13. Stanowisko ds. świadczen wychowawczych- Teresa Pawełek / nr wew. 113 email: t.pawelek@baranowsandomierski.pl
14. Stanowisko ds. księgowości budżetowej - Karolina Robak / nr wew. 126 email: k.robak@baranowsandomierski.pl
Referat Organizacyjny
1. Kierownik - Lidia Ciesielska /nr wew. 110 email: l.ciesielska@baranówsandomierski.pl
2. Stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej /nr wew. 101 email: sekretariat@baranowsandomierski.pl
3. Stanowisko ds. oświaty - Małgorzata Drzewińska /nr wew. 119 email: oswiata@baranowsandomierski.pl
4. Stanowisko ds. oświaty– Barbara Kopańska /nr. wew. 130 email: b.kopańska@baranowsandomierski.pl
6. Stanowisko ds. kultury, sportu, turystyki,ochrony zdrowia, archiwum - Barbara Kielek /nr wew. 128 email: b.kielek@baranowsandomierski.pl
7. Stanowisko ds. obsługi rady i sołectw, pełnomocnik ds. wyborów – Anna Smykla /nr wew. 109 email: a.smykla@baranowsadnomierski.pl
8. Stanowisko ds. promocji /nr wew.110 email: promocja@baranowsandomierski.pl
9. Punkt Obsługi Klienta - Irena Opałka /nr wew. 134 email: urzad@baranowsandomierski.pl
Referat Rolnictwa i Rozwoju Gospodarczego
1. Kierownik - Anna Uzar /nr wew. 127 email:a.uzar@baranowsandomierski.pl
2. Stanowisko ds. gospodarowania odpadami - Anna Dunajczyk /nr wew. 115 email: a.dunajczyk@baranowsandomierski.pl
3. Stanowisko ds. gospodarowania odpadami - Katarzyna Lis /nr wew. 132 email: k.lis@baranowsandomierski.pl
4. Stanowisko ds. mienia komunalnego, gospodarki gruntami - Elżbieta Jasińska /nr wew. 122 email: e.jasinska@baranowsandomierski.pl
5. Stanowisko ds. bezpieczeństwa - Iwona Walczyk /nr wew. 118 email: bezpieczenstwo@baranowsandomierski.pl
6. Stanowisko ds. działalności gospodarczej - Zofia Burghardt /nr wew. 118 email: dg@baranowsandomierski.pl
7. Stanowisko ds. rolnictwa,leśnictwa i gospodarki lokalowej - Alina Kantor /nr wew. 114 email:a.kantor@baranowsandomierski.pl
8. Stanowisko ds. ochrony środowiska -Magdalena Pruś / nr wew.114 email: m.prus@baranowsandomierski.pl
Referat Inwestycji i Dróg
1. Zastępca Kierownika Referatu- Sandra Mazur / nr wew. 123 email: s.surowiec@baranowsandomierski.pl
2. Stanowisko ds. budowy i utrzymania gminnych dróg, ulic, mostów, placów, organizacji ruchu drogowego, melioracji i urządzeń wodnych - Janusz Magda / nr wew. 121 email: j.magda@baranowsandomierski.pl
3. Stanowisko ds. inwestycji i remontów gminnych, obiektów i urządzeń użyteczności publicznej – Bogusław Urban /nr wew. 121 email: boguslaw@baranowsandomierski.pl
4. Stanowisko ds. architektury i planowania przestrzennego - Zbigniew Kamuda /nr wew. 121 email: budownictwo@baranowsandomierski.pl
5. Stanowisko ds. rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE - Agnieszka Gajda/nr wew. 123 email: a.gajda@baranowsandomierski.pl
Urząd Stanu Cywilnego
1. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego – Agnieszka Solarska /nr wew. 104 email: usc@baranowsandomierski.pl
2. Zastępca Kierownika - Anna Smykla email: a.smykla@baranowsandomierski.pl
3. Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych - Elżbieta Lis /nr wew. 105 email: ewidencja@baranowsandomierski.pl
Samodzielne stanowisko pracy do obsługi PSZOK- kierowca/magazynier- Edmund Smykla
Samodzielne stanowisko- koordynator grup robót publicznych/kierowca/konserwator- Wiesław Szlęzak
KORONAWIRUS
POMOC I INFORMACJA
pod numerem: 782 062 966
W związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa wywołującego chorobę CODIV – 19 uruchomiono linię telefoniczną, pod którą można uzyskać niezbędne informacje dotyczące pomocy osobom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej na terenie Gminy Baranów Sandomierski.
Poradnictwo psychologiczne dla osób mieszkających na terenie
Gminy Baranów Sandomierski pod nr tel. 661 667 970.
Prosimy, aby pod ten numer telefonu dzwoniły wyłącznie osoby objęte kwarantanną domową, które potrzebują pomocy w formie interwencji kryzysowej lub pomocy psychologicznej.
GMINNE BIURO SPISOWE
Tel. 697-562-879